3 Temmuz 2013 Çarşamba

işler güçler koşmalar yetişememeler (169 & 170.günler)

Öncelikle dün sabah tartıya çıktığımda gördüğüm sonucu yazayım efendim: 68.6 kg :)) Enteresan olan, yiyorum. Yemekteyim. Doğru dürüst egzersiz maalesef yapamıyorum kendime aralıksız olarak ayırabileceğim 1 saati geceleri dahi yaratamadığım (yaratabildiğim zamanlarda da uyumayı tercih ettiğim) için! Ama sanırım birazcık dikkat dahi yeterli oluyor... Şaşkınım dostlarım, şaşkınım şaşkın!

Bu aralar (daha önceki disiplinsiz ve kopuk halime geri dönmemek için) çok yazacak şey ya da vakit bulamasam dahi en azından listelerimi buraya koymak için elimden geleni yapıyorum. Şimdi de sadece dünü ve bir önceki günü ekleyip kaçacağım ama nasılsa yakında uzun uzun yazışacak vaktimiz de olacak!

Listeleri koyarken bir yandan da düşünüyorum aslında, acaba o kadar da detaylı yazmasam mı? Birilerinin canının çekmesine sebep olur muyum? Ne yapsam ne etsem? Ne dersiniz?

Bu soruları geride bırakarak sormamışçasına Pazartesi'ye dönelim önce:

169.gün
09:00
2 adet wasa light kraker
10:45
2 adet kuru erik
 
10 adet fındık
12:45
1 tabak makarna
 
1 adet tavuk pane
 
1 kızarmış biber + 1 parça kızarmış patlıcan + 1 parça kızarmış kabak
 
1 kase yoğurt
16:00
1 dilim karpuz
17:30
1 paket Kellogg's Special kraker
19:00
1 adet kaşarlı poğaça
 
1 kutu portakal suyu
23:00
2 dilim çavdar ekmeği
 
1 kalın dilim kaşar peyniri

İş çıkışında yetişmem gereken bir yer olduğu için çıkmadan önce güya midemi yatıştırmıştım ama yetmedi tabii ve yolumun üzerindeki bir pastaneye dalarak poğaça aldım. Aylardan sonra yediğim ilk kaşarlı poğaça oldu bu (ki, en ve belki de tek sevdiğim poğaçadır aslında. Maalesef tabii o saatte tazesini bulmak mümkün olmayacağı için çok da zevk alamadan yedim ama yanıma yine de kar kaldı!). Sonrasında ise eve döndüğümde o kadar karnım acıkmıştı ki kendimi ekmek sepetine atıp yedim, pişman olmam gerekli biliyorum ama olamadım çünkü uyuyamayacaktım resmen açlıktan. Zaten hemen üzerine de yatıp uyumadım, çalışmam gerekiyordu, herhalde 2 saat sonrasına biraz olsun hazmetmiş şekilde uyumuşumdur...?

Dün ise yurtdışından toplantılar için gelen misafirlerimiz vardı. Sabahın 9'unda oturduğumuz masadan saat 17:30'da kalktık ve bu arada yemek molası dahi verdik diyemem, dışarıdan gelen pizzaya (herkesle birlikte ben de) yumuldum vallahi... Akşamına da yemek memek derken dünü unutmak istiyorum resmen!! Hiç bu kadar aşırısını yapmamıştım:

170.gün
07:45
1/2 sade açma
10:30
1 porsiyon tuzlu kuru pasta
12:30
3 dilim pizza
 
2 bardak coca cola
18:00
salata + meze
 
1 porsiyon kebap (çeşitli)
 
meyve + 1er çatal tatlı (kazandibi, irmik helvası, kadayıf)
 
2 duble rakı

Bugün tabii ki dünü telafi günü olacak benim için, dökülmüş sütün ardından ağlamaya gerek yok diyorum, yedim - gerekirse gene yerim - ama her zaman değil! ;)

Hepinize çok çok sevgiler, öpücükler!

Not: sizler ne durumdasınız bu arada bakayım? ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder