4 Ağustos 2013 Pazar

Hafta sonu başladığı anda bitiyor yahu! (202 & 203.günler)

Hafta sonumun büyük kısmı çalışarak geçti bir kez daha, sadece ev değiş "iş" işi de yaptım; yemeği yapmaktı, dolap boşaltıp organize etmekti, yüz-göz-saç-baş bakımı yapmaktı, illederoman için son dönem okuduklarımı yazmaktı derken geldik Pazar akşamına.

Televizyonda Şaban Oğlu Şaban var an itibariyle (pek severim o dönemin Kemal Sunal filmlerini, favorim her zaman Tosun Paşa ama bu da yeterince iyidir) ve bir yandan izlerken bir yandan da şuraya hafta sonu günahlarımı yazıvereyim istedim - bir kez bırakırsam gene toparlayamam ve ara açılır diye çekiniyorum vallahi:


202.gün
203.gün
10:00
1/2 susamlı hamburger ekmeği
09:00
1 büyük dilim pide
 
1 dilim beyaz peynir
 
pınar beyaz krem peynir
13:00
1 karnıyarık
 
2 tatlı kaşığı çilek reçeli
 
3 kaşık yoğurt
13:00
1 dilim pide
 
1/2 susamlı hamburger ekmeği
 
1 kaşık dana sote
15:00
3 parça bitter çikolata
 
2 kaşık yoğurt
18:30
1 şeftali
17:00
4 kandil simidi
20:30
2 kepçe domates çorbası
19:00
1 karnıyarık
 
1/2 küçük dilim pide
 
3 kaşık pilav
 
2 dilim beyaz peynir
 
2 kaşık yoğurt
 
patates & mantarlı dana etli yemek
21:30
1 küçük boy magnum espresso
 
2 kaşık pilav
 
 
22:00
1 küçük boy magnum nar.
 
 
23:00
1 nektarin
 
 

203.gün bugün oluyor... Daha saat 21:30 olmadı valla ama ben şimdiden yazdım çünkü tam tamına 50 dk sonra kendisini yiyeceğim! :)))

Dondurmayı hak ediyorum çünkü:

Sevgili arkadaşlarımın büyükçe bir kısmı hafta boyunca yok. Tatildeler. Kardeşlerim izinli. Ben ise şimdi layığıyla Pazar gecesi sendromu yaşamaya gidiyorum zira biz arife dahil çalışıyoruz bu hafta!

:) Herkese şahane bir hafta olsun diyorum! Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder