6 Ağustos 2013 Salı

İki arada bir derede, Gün 204 & 205!

Dün akşam da bu sabah da dünü yazma imkanı bulamadım. Malumunuz, pek "diyet" modunda olmayınca disiplini de şaşırabiliyorum. Sadece o değil tabii, bu haftanın 2 günü ofiste olmayacağız bayram nedeniyle ve o kadar çok şeyin yetişmesi gerekiyor ki, bir kez daha "aman yaaaa gene mi tatil" gibisinden dünyanın en saçma sapan serzenişine dalıp gitmiş haldeyim. Gerçekten de şu günler 36 saat falan olsa iyi olacakmış. Ya da bende bir abukluk var, ortada yaptığım doğru dürüst bir şey yokken (işim haricinde) hiçbir şeye yetişemiyorum!

Uzun lafın kısası, efendim bakınız ben dün şöyle yemiştim:

204.gün
08:00
1 çay bardağı süt
 
4 çorba kaşığı nesfit (k.meyveli)
11:00
1 nektarin + 2 ceviz
12:45
3 kaşık zeytinyağlı fasulye
 
1 dilim kepek ekmeği
 
2 kaşık tavuk yahni
 
4 kaşık bulgur pilavı
 
1 kase yoğurt
15:45
1 nektarin
16:30
20 adet badem
20:30
2 kepçe domates çorbası
 
1 dilim pide
 
2 dilim beyaz peynir
 
patates & mantarlı dana etli yemek
 
2 kaşık pilav

Hazır başlamışken bugünü de ekleyeyim, evet daha gün ortasındayız ama akşam ne yemek var biliyorum, yazabilirim. Hem bu akşam Fener'in maçı var! Gece maçta olacağım yarın sabah çok uykulu olma ihtimalim var, bayram öncesi iki ayak bir pabuca gireceğinden muhtemelen eve de samankafalı halde giderim o yüzden bugünü hiç yazamam.

Bugün sabah kahvaltı yap(a)madım. Önce canım istemedi sonra vaktim olmadı sonra da yemek vakti çok yaklaşmıştı... Öğle yemeğinde de mantı çok soğuktu ezogelin ve zeytinyağlı barbunya da çok karabiberliydi (anacım zeytinyağlı barbunyaya kim o kadar karabiber koyar ki! "o kadar"ını bırak, kim zeytinyağlı yemeğe karabiber koyar allalalalaaaa! benim gibi alerjisi olanlar sap gibi kalıyor işte...) mısır ben yemiyorum, çoban salatadaki maydanozları ayıklayacak halim yok, haşlanmış karnabahar ise çoook fazla haşlanmıştı gibisinden abuk sabuk saçma sapan ve bir kısmı çok şımarıkça sebeplerden ötürü öğle yemeğinde bulamadım mı yiyecek bir şey? Al sana onun sapı bunun çöpü demenin sonu işte... Yoğurt ve ekmek neyime yetmedi? Bolca yetti vallahi, zaten pek severim, oturdum yedim sakin sakin. Bir de üzerine bir tane cevizli baklava patlattım mı? Oh canıma değsin gerçekten de... :)

Az önce de bir iki bisküvi ve bir kahve. Akşam maç öncesi de evde olanlardan yiyeceğimi bildiklerimi de ekledim listeye, oldu bitti:

205.gün
12:45
1 kase yoğurt
 
2 dilim kepek ekmeği
 
1 dilim cevizli baklava
16:15
3 adet eti form light meyveli bisküvi
17:00
sütlü kahve (şekersiz)
20:30
1 kepçe domates çorbası
 
1 dilim pide
 
1 dilim beyaz peynir + domates
 
1 tabak kuskus
 
2 kaşık kıymalı yeşil fasulye

Şimdilik Aslı kaçar. Mucks.

13 yorum:

  1. Merhaba Aslicim!
    Cok haklisin dogrusu, hic birseye yetisemez olduk..kiminle konussam hep zamanin kisitliligindan, kendine ve sevdiklerine vakit ayiramamaktan sikayetci...Yinede ne güzel strese yenik düsmemen, kosusturmanin arasinda yediklerine ictiklerine dikkat edenlere hayran oluyorum:) oysa ben azicik biraz strese girsem ya hic bir sey yemiyorum yada hep "kilo aldiran" yiyeceklere yöneliyorum..
    bu arada Fenerbahce ile gurur duyduk bugün, dogrusu Avusturyada kesin Salzburg yener gözüyle bakiliyordu..
    benim beslenme düzenim maalesef cok karisti Aslicim, her ne kadar tartida kilo vermis olarak görünsemde sanirim su ve kas kaybi oldugunu zannediyorum...insallah ramazandan sonra daha zamanlara uyacagim bende..
    simdilik hoscakal.
    selamlar
    nil

    YanıtlaSil
  2. Bu arada 5 Agustos günü dogum günümdü ve ben dogum günü pastama yenik düstüm:)
    33 yasindayim artik:) "kendimi her ne kadar hala 24 hissetsemde:)"
    sevgilerle
    nil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nilcim geçmiş doğum günün kutlu olsun!! :) nice güzel mutlu şahane yaşlar gör ve kutla her zaman sevdiklerinle birlikte!

      33 ne ki daha yav? ben senin yaşındayken, ohooooo... :P

      hahahah öptüm!

      Sil
    2. Cok tesekkür ederim Aslicim;) ilk 30 yasina girdigimde daha vahimdi durumum, hem cok mutluydum Anne oldugum icin hemde tuhaf bir duyguydu 3. lü bir yas:) artik hic önem vermiyorum rakamlara, önemli olan kendi ruh yasim diyorum:) bazen yasindan daha olgun bazense coook genc;)
      sen kac yasindasin ki aslicim?
      sevgilerle:)
      nil

      Sil
  3. NİL DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM,
    ARKADAŞLAR VE ASLICIM HERKESE HAYIRLI, ŞEKER TADINDA BAYRAMLAR DİLİYORUM. HEPİNİZE KOCAMAN ÖPÜCÜKLER.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nil dogumgünün kutlu,yeni yasinda hersey gönlünce olsun.

    Herkesin Ramazan bayrami simdiden kutlu olsun.Kendinizi tatlilardan uzak tutun emi.:))

    Sule

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar, hepinize çooook iyi & güzel & mutlu bir bayram diliyorujm ben de.

    sevgiyle öperim.

    YanıtlaSil
  6. Gecmis dogum gunun kutlu olsun Nil. Yeni yasinda gonlundeki kiloya kavusman dilegiyle.
    Herkese mutlu bayramlar. Ozellikle gurbettekilere bu gunler pek bi zor geliyor :( Ailemden ayri gecirecegim 4. Ramazan bayramim olcak. Sevdiklerinile guzel vakitler gecirmenizi dilerim.
    Selamlar
    Sevcan

    YanıtlaSil
  7. Ah bu iş yoğunluğu yok mu bizi bizden alıp, bize hayat adına saniyesini bırakmayan...
    Herkesin bayramı kutlu olsuuuunn.. Zaman bizim olsun! ;-)
    Muckssssssssss...

    YanıtlaSil
  8. Cok tesekkür ederim güzel dilekleriniz icin arkadaslar! Evet bir cok dilekler arasinda kilo vermek ilk sirada;) insallah hepimizin tüm istekleri gercek olur!!
    Bende Bayraminizi kutluyor ve sevdikleriniz ile huzur mutluluk dolu bir bayram gecirmenizi diliyorum! Burda bizim bayramlarimiz cok kalabalik geciyor, neredeyse üc gün yetistiremiyoruz aile büyükleri ziyaretlerimizi;)
    seker tadinda bir bayram diliyorum hepimize!
    sevgilerle
    nil

    YanıtlaSil
  9. Ramazan sonu tartilacagimi söylemistim.uzun zamandir tartiya cikmamistim.
    Suleden kendisine bayram hediyesi:). 54.800 kg.
    Istanbul gezisi öncesi kiloyayi yakaladim.
    Su varki dikkat ettim son zamanda hatta oruc tutmadigim donemde de orucluymus gibi davrandim ve spor.spor,spor gene spor.ben sporsuz kiloyu verem gibime geliyor.ramazanda agir olmayan,terletmeyen yüruyüsler can kurtardi.
    53 de olsa iyi olurdu ama olsun.
    Hedefif 2-3 kilo daha vermek ama spora agirlik verip Asli gibi koruma turü beslenmeyle.Alkali Su ve Sassy suyu artik bütün gün icebilirim.
    Son kilolar zaten zooor gidiyor bilindigi gibi.gitmesini istedigim fazlaliklar göbek ve belden.Incebir bel istiyorum. Bel:73 cm. Popo : 91 cm. Belin en kalin yeri :85 cm
    Onun icin buraya yönelik hareketleri yapmam iyi olacak.Ama bu hareketlerinhepide öyle kolay yapilacak türden olmuyor.Bende kendime uygun beni cok ypiratmayacak türden olanlari ariyorum.Biraz ordan biraz burdansectigim hareketleri uyguluyorum.Allahtan önce saglik diliyorum.Artik önümüz acik.gaza basma amani :)) sevgilerle Sule

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim Sulecim..harikasin! 54 kilo benimde hayalimdeki kilo dogrusu:) tahmin ediyordum senin cok dikkat ettigin icin hedefine cabuk varacagina! bende cok sükür su siralar bayram olmasina ragmen "Ramazan" ayinda hizla verdigim kilolarimi almamaya dikkat ediyorum:-) Bel konusunda da seninle hemfikirim, nedense en zor sanki bel bölgesi oluyor..
    Spor ile onunda üstesinden geliriz diye düsünüyorum..
    sevgilerle
    nil

    YanıtlaSil
  11. ŞULECİM TEBRİK EDERİM SENİ,GERÇEKTEN KENDİNE HARİKA BİR BAYRAM HEDİYESİ VERMİŞSİN.

    YanıtlaSil