25 Eylül 2013 Çarşamba

hizli bir "merhaba" :)

Beklenenden çoooooooooooook ama cidden ÇOK uzun bir aradan sonra tekrar (ve şimdilik kısa) bir merhaba sevgili arkadaşlar! :)

Yorumlarınız ve e-mail'leriniz için çok teşekkür ederim, genelde birazcık gecikmeli de olsa hepsini aldım her ne kadar pek yanıt yazamasam da... Hayırsızlaştım biraz gerçekten de ama sanırım az da olsa geçerli sebeplerim var(dı) bunun için. Şimdilik biraz kısa kesecek olsam da size Ekim ayının ilk haftası biter bitmez tekrar kavuşacağımızı söylemek istiyorum.

Öncelikle, kısa bilgi: şu anda 69 kg'ım arkadaşlar. 66.8 görmüştüm tartıda bundan 4 hafta kadar önce fakat araya o kadar çok şey ve bir de mini "depresyon" girince bu sabah kendimi 69'a çıkmış buldum. Hala her yediğimi lokması lokmasına yazıyorum excel dosyama (şimdilik "ara" diye bir sheet'im var dosyamda, tekrar diyete girene kadar orada tüm saçmalamalarım yer alıyor ama onları buraya yapıştıracak kadar şuursuz değilim eheh). Planım maksimum 70 kg ile düğünü atlatmak ve ondan sonra da Mehtap'ın geçtiğimiz hafta başlattığını gördüğüm programı başlatarak 65'e düşmek. Ama durun, onu birazdan yazayım...

Şimdi bir iki foto olsun:

Temmuz'da ben

Ağustos'ta, kardeşlerimle birlikte

Eylül ilk hafta, her ikisi de kırpılmış iki fotoğraf, belki arkadaşlarım istemez görünmek diye :)

Yani evet, 69'a çıktım ama cidden çok gezdim tozdum yedim ve içtim (alkol, tüm kötülüklerin anası!) ve sonrasında da spora vakit ayıramamak ve doğru dürüst uyumamak, öğünlere dikkat etmemek gibi sebeplerle de tuz biber ektim. Fakat yine de 38 beden kot giydiğimi (yani kot bedenlerinde değil tabii, normal bedenlere göre 38 - İngiliz ölçülerinde 10 olan hani) burada kayıtlara geçmek isterim. Başladığımda 46 bedendim hatırlarsanız (gene İngiliz ölçülerine bakarsak, 18!)

Ne oldu peki arada yazmamı engelleyen? Bayram vs derken bizim gençlerin düğünü yaklaştı (evet, 5 Ekim gecesi düğünümüz var dostlar, artık her iki ayak da tek pabuçta hepimizde, bu nedenle - bu kadar da az zaman kalmışken - sürekli bir koşturma halindeyiz). Sanırsam düğün bitip gidene kadar buraya tekrar uğramam zor olabilir ama biliyorum ki sonrasında zaten diyette olacağım için burada size anlatacak çok şeylerim olacak! Bunun haricinde, işlerimiz her zamankinden daha yoğun devam etmekte ve yetişmekte zorlandığım için genelde önceliği ona vermem gerekiyor.

Ama hepsinden de "önemli" olanı, yazamadım çünkü ben biriyle tanıştım! Heyecanlanmadan siz (tabii okuyan kaldı mı artık burayı Şule'den başka bilemiyorum ama heuehae) hemen söyleyeyim: bitti arkadaşlar. Meh... :/

Ahaha suratımı yamulttuğuma bakmayın aslında gayet iyiyim ama çok hızlı gelişen ve biten bir öykü oldu (yaklaşık 3 hafta) ve öncesinde tanışırken sonrasında birlikte zaman geçirirken ve en sonunda da şaşkınlığımı atlatıp hayatı tekrar başlatırken biraz konsantrasyonum dağıldı açıkçası. Ama şimdi artık her şey "normal"e döndü, ben de normale döndüm ve dolayısıyla da buraya da yavaş yavaş dönmeye hazırlanıyorum. ;)

Sonuç itibariyle: evet kafaca döndüm ama şartlar şimdilik ne diyete ne de günlük yazmaya müsait. 7 Ekim haftasında geri gelmiş olacağım ve 7 Ekim sabahı itibariyle diyetimi de günlük olarak hem buraya hem fitnesspal'e girmeye başlayacağım. Sizler de beni bırakmazsanız belki kaldığımız yerden devam edebiliriz?

Herkese koskocaman sevgiler, bir o kadar da kocaman öpücükler!! :)

15 yorum:

  1. Aslı'cım, seni okumak pek çok insan gibi bana da çok iyi geliyor. Ekim'i merakla bekliyorum(z)
    :))

    YanıtlaSil
  2. boşverr ,biri biter daha iyisi başlar. önemli olan sadece sensin:) sevgiler. Sinem:)

    YanıtlaSil
  3. Sükür kavusturana Aslicigim gercekten iyice merak etmeye baslamistim seni ..Hayir sadece Sule okumuyor benim gibi hergün en az birkez bakan cok kisi olduguna eminim..Hayat bu sürprizlerle dolu sana birsey olmasin bebegim..

    Diyet olaylari hepimizde ayni yaz nedeniyle biraz saldik galiba kendimizi izgaralar biralar derken ..En son bende son tatilimi Antalyada gecirip geldim ve gelir gelmez Mehtapin listesi süper oldu..Zaten tatildede Mehtapin sistemine sadik kalmaya calistim o yüzdende sadece 2 kilo aldim sanirim...

    Önemli olan sagligimiz ona birsey olmasin öpüyorum sizi kizlar

    YanıtlaSil
  4. Nihayet! :))))
    Birseylerin oldugunu hissetmistim.Saglik olsun daha cok genc ve güzelsin.Allah seni daha iyileriyle karsilastirsin.amin.(biraz yasli teyzeler gibi konustum)
    Hayat süprizlerle dolu.Hersey yoluna girdikten sonra bekliyoruz.Sadece ben okumuyurum,tiklanma Sayin seni Merak edenleri gösteriyor.:)) Sevgilerle Sule

    YanıtlaSil
  5. Aslicim! Cok sükür iyi olduguna cok sevindim! Hayat sürprizlerle dolu, her an bambaska duygular icinde olabiliyoruz..
    Ekimi, yazilarini, seni sabirsizlikla bekliyorum canim!
    sevgilerle
    nil

    YanıtlaSil
  6. tekrar yazmana sevindim,yeni resimleini görünce dönüp eski resmine baktım
    kilo verdikten sonra neredeyse 10 yaş daha genç görünüyorsun,
    ben artık her motivasyonumu kaybedince gelip resimlerine bakarım:)

    YanıtlaSil
  7. HERKESE GÜNAYDIN ARKADAŞLAR,
    ASLICIM HOŞGELDİN TEKRARDAN ARAMIZA, TABİKİ TAKİP EDENLER ARASINDAYIM ,HERGÜN RUTİN BİR ŞEKİLDE HEMDE.
    YAZ DÖNEMİ HEPİMİZİ BİRBİRİMİZDEN UZAKLAŞTIRDI, UZAKLAŞINCA DA GALİBA BİRAZ YEME KONUSUNDA YARAMAZLIKLAR YAPTIK.
    İNŞALLAH MEHTAP HANIMIN TEKRAR BİZİ SİLKELEMESİYLE HEPİMİZ KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM EDİCEZ VERİLENLERİ ALMADAN.
    EKİMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE, HERKESE SEVGİLERLE

    YanıtlaSil
  8. Oooolummm yanağım görünmüş, çooook kızdım :) :) :) Mihih mihih mihih mucks

    YanıtlaSil
  9. Nerdesinnn diye yazmasam da hergun bir kez bakiyodum ben de :-) Iyi olmana sevindim Asli. Dugun zamani oldugunu tahmin ediyodum, Allah kolaylik versin hepinize, tekrar tebrik ederim kardesini ve diger kardesini :-)
    Hayat surprizlerle dolu iste, bosver giden dusunsun, sen daha iyileriyle karsilasirsin umarim seker. Hem masallah gayet fit gorunuyorsun fotograflarinda.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. merhaba aslı..öncelikle düğününüz hayırlı olsun.allah bi ömür mutlu etsin.ekimde beklicem ben de hadi bakalım hayırlısı..duygusal ilişkiler bir sürü çelişkiler barındırır.herkes için çok karmaşık olaylar bunlar.bir çok parametre var.takmamak lazım aslında.melankolinin sonu yok.üstteki yorumu sildim çünküm devrik cümlelerle doluydu.beyne glikoz gitmiyor ki napsın yazık :D

    YanıtlaSil
  11. Merhaba aslı ben de yeni bir diyetteblogger olarak hosgeldin diyorum hadi bekliyorum ekim adını sabırsızlıkla :-)

    YanıtlaSil
  12. Hosgeldin Asli, ozledik seni.

    YanıtlaSil
  13. Aslı müthiş görünüyorsun!!!!!!

    Derya

    YanıtlaSil
  14. Okuyan var mı hala diyerek herkesi bu yazının altına mesaj bırakmaya zorlamışsın. Hadi bekliyoz eğlen çoş dön gel. Hikayenin eksik kısımlarını da tamamlarsın o zaman ( merakım anlaşılmıştır heralde bu cümle ile) resimler çok hoş bu arada söylemeden geçemiycem ne diyorlar çogzel:))
    Nuray

    YanıtlaSil
  15. hepinize yorumlarınız ve cesaretlendirmeniz için teşekkür ederim! :)
    nuray çok haklı ahahahah çok fena derecede çakallık yapmışım gerçekten de yahu bana da bakın hele :D

    geri geldim, listelerimi koymaya başladım, şu iki hafta bana iyi davranın, az kızın heuehuaheauheau çok öpücükler herkese ;)

    YanıtlaSil