8 Ekim 2013 Salı

Tekrar Başlıyoruz! Isınma Turu, Gün 1 :)

Arkadaşlar merhaba! :)

Geri geldim! Dünden bu yana "hafif çapta" tekrar dikkat etmelere başladım neyi ne zaman yediğime ne yaptığıma ne ettiğime (dün 7 Ekim'di malumunuz, düğünümüz geçti, hayat normale dönmeye başlıyor yavaş yavaş). Dikkat etmeye başladım dedim utanmadan ama az sonra nasılsa bugünü okuyacaksınız ve bana güleceksiniz, gülünüz çünkü ben gülüyorum vallahi :))

Düğün için teyzelerim geldi, büyük teyzem yarın dönüyor küçük teyzem ise bayramda da burada olacak. Gelen kuzenlerim ve eniştelerim ise hafta sonu için buradaydılar, hemencecik geldiler ve gittiler. Bu arada tabii birçok ıvır zıvır ve abur cubur yendi ve de ben son iki gündür hep geç uyandığım ve zar zor yetiştiğim için tartılamadım henüz. Yarın sabah tartılacağım ve de buraya yarın (fitnesspal'i güncellediğim zaman) yeni kilomu yazacağım. Tahminim şu anda 70 kg olduğum, bakalım ne kadar yakınında ya da uzağındayım (heyecanlı bekleyiş başlasın!)

Hedef - başladığım zamanla aynı, değişmedi - tartıda 65'i görmek.

Hazır mıyız? O halde planımı yazayım hemen:

Bu haftayı ve bayramı diyet listesiyle geçiresim yok açık söylemek gerekirse. :) Bu nedenle de şimdilik kendi çapımda dikkat ederek ve biraz saatlere uyum üzerinde çalışarak iki hafta kendimi disipline etmem iyi olacak diye düşünüyorum (bir de, evde teyzem ve kuzenim olacağı için evde ne piştiği ne zaman yendiği ve de nereye gidildiği konularında az söz hakkım olabilecek, bu zamanda diyet listesine uyum zor olur diye düşünüyorum açıkçası). Bu arada (yarın itibariyle) Leslie ile yürüyüşler ya da Jillian ile tepinişler tekrar başlamalı ki kollarımdaki sarkmaları önleyebileyim biraz toparlansın ve de şu kalçalar ile popo erimeye başlasın.

Ay evet, her şeyi salladım saldım sardım gittim ben sormayın! :)

Bayram çıkışındaki Pazartesi günü ise Mehtap'ın sitesinde gördüğüm yeni listeden (tatil dönüşü toparlanma ve düzene girme listesi) başlayacağım ve sanırsam Mehtap devam edeceği için oradan aynen yoluma ben de devam edeceğim. Ta ki 65'i tartıda görene kadar. Bakalım nasıl sürecek...

Gelelim düne ve bugüne. Listelerin aşağıda efenim!

266.gün
267.gün
08:00
küçük boy muz
07:45
1 çay bardağı süt

sütsüz şekersiz kahve

4 çorba kaşığı nesfit (k.meyveli)
10:30
1/2 paket eti form light kepekli bisküvi
11:00
1 bitter & 1 sütlü madlen çikolata

sade türk kahvesi
12:30
1 kase "alaca" çorba
12:00
1 kase mercimek çorbası

1 tabak mantı (yoğurtlu, yağsız)

4 adet köfte

2 kaşık zeytinyağlı barbunya

salatalık + marul + kırmızı lahana

marul + roka + kırmızı lahana

1 kaşık yoğurt

1 kaşık zeytinyağlı pırasa

2 kaşık zeytinyağlı fasulye

1 dilim kepek ekmeği

1 dilim kepek ekmeği
14:30
2 madlen çikolata
15:30
1 bitter & 1 sütlü madlen çikolata

sütlü kahve, şekersiz

sütlü kahve, şekersiz
16:30
2 adet kuru erik
16:45
2 mandalina

sütlü kahve, şekersiz
19:00
5-6 kuru pasta
17:15
1 paket eti form light kepekli bisküvi
20:30
1 küçük hamburger
19:30
1 kase tavuk suyuna şehriye çorbası

2 kuru pasta

4 köfte



1 tabak makarna



salata

Kısa bir ara diye başladığım ve en fazla bir ay süreceğini düşündüğüm dönem (buraya yazmadığım son aylar da dahil) 134-265. günler arasında koskoca bir boşluk yaratmış yahu!!! Merak edenler için ise hepsi excel'de bir utanç tablosu olarak kayıt altında (ama asla paylaşmayacağım eheh).

"Disiplin bu mu?" ya da "Eski listelerin ve eski sen neredesiiiin bu neredeeee?" diye soracak arkadaşlarım bana iyi davransınlar ne olur ehuehe koskoca bir düğün döneminden geçtim ben neler yaşadım nelere yetiştim neler yaptım yapamadım ah ah! :)

Bakın yakında çok daha kendim olacağım ben! ;) Yarın sabah güncel kilogram bilgimle buluşmak üzere, hepinize öpücükler.

2 yorum:

  1. Aslı hoş geldin tekrar :)
    Yandaki tartı bildirimlerine baktım ve aşağıya doğru hızla inen rakamlarla yine müthiş etkilendim :) İlk 3 haftadaki 7 kilonun sırrına ermek için, blogunu baştan hatmetmeye karar verdim :)

    Bu arada; "nazar etme ne olur, çalış senin de olur" diye aklından geçirme sakın! Vallahi "maşallah" dedim :)

    Koruma sürecini geçtim, tamamen serbest dönemi de çok iyi yönettin. Kalan 5 kiloyu vermeni ve sonrasında nasıl orada kaldığını da büyük bir zevkle okuyacağız.

    Kısacası; giriş, gelişmeden sonra sonuç bölümünü de büyük bir heyecanla bekliyoruz :)))

    YanıtlaSil
  2. sevgili ipek merhaba! hoş bulduk!
    kendi bloğumdan koptuğum sırada maalesef hepinizden ve bloglarınızdan da koptum, umarım her şey yolundadır ve sen de hem iyisindir hem de keyfin yerindedir. :)
    tamamen serbest dönemi iyi yönettiğimi düşünmen beni biraz ferahlattı açıkçası (demin yazdım, kendimi bu 2 kilodan ötürü birazcık başarısız hissediyorum ama öyle absürd yoğunlukta bir dönemdi ki ne saat ne de yemek ayrımı yapma imkanı bulabildim, birazcık da kolay geldi böylesi ne yalan söyleyeyim!).
    güzel sözlerinin hepsi için ayrı ayrı teşekkür ederim. birlikte gerisini de getirebileceğimize benim inancım tam.
    sevgiler, öpücükler :)

    YanıtlaSil