24 Ekim 2013 Perşembe

çikolata - kahve - kuruyemiş - tavuk (2.parti/gün 4)

Biraz absürd bir gün oldu sanırım...

Sabah (hem aynı iş yerinde çalıştığımız hem de iyi arkadaş olduğumuz) G.ciğim ile birlikte mesai öncesi kahveye dalınca kahvaltı uçtu gitti, canım da çok istemiyordu zaten aslına bakarsanız. Bayramdan kalan madlenlerden attım bir tane bitter ağzıma, geçti gitti. İşler de her zamanki gibi birbirine geçmiş bir halde üstüme üstüme gelince saat ne zaman 10'u geçti anlamadım ama yine de yedikten sonra fark ettim ki ara öğün olmasaydı ben öğleni çıkartamazdım vallahi!

Bu arada not: ne olur kahvaltıları ihmal etmeyelim gençler! İmamın dediğini yapın, yaptığını yapmayın. Ben de kahvaltısız geçen günlere (eski alışkanlıklar) dönmekten korktuğum için zar zor da olsa bir şeyler yemeğe gayret göstermeye devam edeceğim. Sevmiyorum kahvaltıyı yahu... Bünyem orta okuldan beri zorlanıyor şu sabah öğünleri konusunda...

Neyse efenim, öğle yemeğimize gelecek olursak, G.ciğim ile birlikte bir diğer sevgili arkadaşımız P.ciğimize gittik misafir olduk. Sohbetti kahkahaydı derken 2 saat nasıl geçti anlamadık resmen ve de kös kös döndük ofisimize. Öğle yemeğinde fena yemedim aslında ama (kahrolsun bu pms!) çikolatalara daldım kahve yanında. Eh, mide bulandı tatlıdan, tuzluya daldım. Çok büyük bir kase değildi yediğim belki ama yedim - pişman değilim.

Eve gel yemek ye bilgisayar başına otur... Ve annemin yediği bademlere de daldım. Bir avucuma 14 bademi sığdırabilmişim sayımlarıma göre. Yedim. İşin fenası, bundan da pişman değilim.

283.gün
07:45
1 adet madlen çikolata
10:30
1 orta boy kırmızı elma

2 adet ceviz
12:30
roka + kuşkonmaz salatası

zeytinyağlı kereviz

2 parça ızgara tavuk kalça

ızgara patates, havuç, kabak, patlıcan
15:30
3 adet madlen çikolata
17:00
1 kase kuruyemiş (badem, b.leblebi, ceviz)
19:00
tavuk yahni (göğüs etinden)

salata

1 dilim beyaz peynir

1 dilim çavdar ekmeği
20:45
14 adet badem




















Aynen başlıktaki gibi bir gün oldu. Hepsine doydum sanırım bir süre aramam (kahve hariç ve belki de bu bir kaç gün çikolatadan uzak duramayabilirim).

3 yorum:

  1. Aslıcğım merhabalar...çok zaman oldu ...öncelikle kardeşine ve eşine mutluluklar dilerim:))yazı çok güzel atlatmışsın da sonradan düğün rehavetiyle 2kilocuk süperr yani...valla ben de yaz boyu gaaayet serbest takılmama rğmen aynı kaldım.gerçi bu yaz bayaa hareketliydim.haftanın çoğu günü yüzdüm.yaz sonunda ise maalesef eşimin ani bir rahatsızlığı çıktı.1.5 ay kadar çok zor günler geçirdim(ben ondan daha fazla strslendim)yoruldum da tabii.arkasından gelen rahatlama ve rehavet,bayram ,herkes evde ben mutfakta derken hooop 3kilo.nasıl olsa biliyorum sistemi diye mehtap tarzı beslenmeye başladım ama olmadı:( dün listyi açtım ve saatleriyle başladım.inanırmısın bugün 1.5 kilo gitmiş:)))bugün de süper hissediyorum.belki de kilolar yerleşmediğinden.sana da naçizane tavsiyem,aç mehtabın sitesini ( listeler sende var biliyorum)birkaç yazı oku ve yeni gibi başla..sevgiler ÜLKÜ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkücüm merhaba!! :) Senden haber almak ne güzel. Bu notunu geçen günleri yazdığım post'tan sonra görmek iyi mi oldu kötü mü bilemiyorum çünkü hiiiiç utanmadan satır satır yazdıklarımda göreceğin gibi ben bir coştum gene! Ama sonra duruldum bak çok aklı başında ve kendimdeydim şimdi gene :))

      Eşinin rahatsızlığı umarım geçmiştir ve şimdi iyidir, sen de aynı şekilde Ülkücüm, tekrarlanmamasını diliyorum. 1,5 kilo benden de gitsin hadi hadi hadi!! Tavsiyeni de tutacağım tabii ki, ve de baştan başlayacağım, haklısın.

      Olacak bu iş! :)

      Sevgiyle.

      Sil