28 Haziran 2013 Cuma

165.gün de bitti...

Öyle bir sabah oldu ki oturup 2 dakika ayırarak dünü yazamadım (ama yine de tekrar disiplin altına girip biriktirmeden yazmaya niyetli olduğum için bulduğum ilk ufak arada kendimi buraya attım, sanırım bunun için bir kanaat notunu hak ettim!).

Dünün listesini koyalım öncelikle:

165.gün
07:45
3 adet wasa light kraker
 
1 dilim beyaz peynir
 
1 çay kaşığı bal
10:15
2 adet kuru erik
 
10 adet fındık
12:45
1 kepçe mercimek çorbası
 
2 biber dolma
 
2 kaşık patlıcan kızartma
 
4 kaşık yoğurt
 
1 dilim kepek ekmeği
16:30
sütlü kahve (şekersiz)
 
4 adet eti form kepekli light bisküvi
20:00
6 kaşık zeytinyağlı bamya
 
2 dilim çavdar ekmeği
22:00
1 kepçe vişne kompostosu

Bir daha asla dünkü gibi öğle yemeği yemeyeceğim, yemekten yarım saat kadar sonra öyle bir sancı yaşadım ki bir saat kendime gelemedim, her tarafımdan terler boşaldı ve de hareket dahi edemeyerek iki büklüm kaldım ofiste! Bıçaklanmak ya da kalp krizi böyle bir şey belki de, bilemiyorum ki... Berbattı berbat... Her ayın başında yemek firmamız bize menüyü gönderir ve de yorumlarımızla değiştirtiriz ama bu saçma gün nasıl kalmış anlamadım!

Akşamki vişne kompostoma da laf ettirmem peşinen söyleyeyim: ev yapımı, soğuk, hava sıcak... Denklem ortada komposto midede :)

Bu akşam dışarıda yemekteyim... Yarın gün boyu (sabah 9 itibariyle) dışarıda koşturmacalarda ve akşamında gene dışarıda yemekteyim... Pazar öğlene kadar evde olsam da sonrasında gene dışarılardayım... Pazartesi'ye kadar muhtemelen sessiz kalırım ama bolca yiyip içeceğim gibi gözüküyor gene şimdiden saygılarımla arz ederim :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder