25 Haziran 2013 Salı

Başa döndüm! (162.gün)

Tam 4 haftalık aradan sonra 1.programla (Ocak 14'te, ilk başladığımız liste) başa dönmüş bulunuyorum dün itibariyle. Aradaki fark ise verilmiş 25 kilo ve üzerine alınmış 1 kilo = 14 Ocak'ta uyguladığım listeyi bu sefer net 24 kg daha hafif bir şekilde uyguluyorum şimdi. Leslie'ye de geri dönmüş bulunuyorum dün itibariyle, bir yandan direnip diğer yandan da hayatımı devam ettireceğim bir çok insan gibi.

Ara öğünlere ve karbonhidrat miktarına dikkat ederek ama muhtemelen 5 ay önceki kadar sıkı olmayan bir şekilde yola devam edeceğimi sanıyorum. 5 kg var vermem gereken, hedef süre ise 50 gün (Ağustos sonu). Muhtemelen daha az sürecektir o kiloyu vermek ama araya girecek olan bayramı da düşünürsek gerçekçi olmakta fayda var! :)

Dünün performansı şöyleydi efem:


162.gün
08:00
2 adet wasa light kraker
 
1 dilim beyaz peynir
 
1 adet yeşil zeytin
10:30
2 adet kuru erik
 
2 adet ceviz
12:45
1 kase mercimek çorbası
 
1 adet tavuk but
 
domates + salatalık
 
yoğurtlu semizotu (3 kaşık)
 
zeytinyağlı ıspanak (2 kaşık)
16:15
sütlü kahve (şekersiz)
 
4 adet eti form kepekli light bisküvi
19:00
salata
 
1 tabak bezelyeli hindi yemeği


Arada geçen haftalara kıyasla tarif dahi edemeyeceğim kadar derli toplu bir liste bu, sizi temin ederim!

Şimdilik gidiyorum, çok yoğun ve toplantılarla yüklü bir gün beni beklere. Herkese sevgiler, öpücükler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder