15 Haziran 2013 Cumartesi

Ben normalleşemedim ve 149.günden girip 152'den çıktım (ara-16'dan 19'a)

Sevgili arkadaşlarım, öncelikle önceki postların yorumlarına eklediğiniz doğum günü kutlamalarınız ve dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Hepimiz için her zaman sevdiklerimizle çevrili olduğumuz sağlık dolu ve insanca yaşayabileceğimiz günler diliyorum ben de.

Bu yıl doğum günüm (aşağıda göreceğiniz "gün 150") bir önceki gecenin ağır Taksim meydanı çatışmaları nedeniyle hem buruk hem anlamsız hem saçma sapan geçti ki onca uykusuzluğa (1,5 saat uyuyakaldığım bir aralık dışında o gece hiç uyumadım) rağmen gene de günü ayakta geçirebilmem hediyem oldu diyebilirim kendime. Akşamında ailemle bir yemek yedik, kendi aramızda ufak bir kutlama yaptık ama hepimizin aklı ve yüreği neredeydi bildiğimiz için kafalarımızı dağıtmaya çaba dahi sarf etmedik. Yine de, şükürlerle doluyum, iyi ki kendi çevrem sadece güzel insanlarla çevrili!

Başlıkta da söylediğim gibi, ben normalleşemiyorum. Günlük rutinime dönemiyor, ülkemin ve insanımın (ve tabii ki onlarla birlikte kendimin) direnişinin dışında bir şey düşünemiyor, konuşamıyor, yazamıyorum. Bu nedenle de buraya pek ilgi gösteremiyorum ara sıra aklıma düşse ve sizlerin neler yaptığınızı da bir yandan merak ediyor olsam da... Bir gün gene eski halimize döneceğiz biliyorum ama şu anda ben daha bunu yapamıyorum maalesef.

Yine de bir görev bilinciyle yediğimi içtiğimi de yazmaya devam ediyorum, bu da benim manyaklığım olsa gerek! :)


149.gün
150.gün
07:45
2 dilim çavdar ekmeği
08:00
1,5 dilim kepek ekmeği
 
light labne
 
2 dilim beyaz peynir
11:15
1 fındık + 1 ceviz + 10 badem
12:45
2 kepçe ezogelin çorbası
12:45
marul + roka
 
4 kaşık bulgur pilavı
 
1 adet mercimek köftesi
 
marul + kırmızı lahana
 
2 kaşık zeytinyağlı semizotu
 
zeytinyağlı fasulye
 
5 kaşık kurufasulye
15:30
çikolata kaplı elma, çilek, ananas
 
1 dilim kepek ekmeği
19:30
1 adet levrek
16:30
12 adet badem
 
salata
17:30
1 paket eti form kepekli light bisküvi
 
meze
 
light labne
 
2 dilim ekmek
19:00
6 adet chicken nugget
21:30
1 dilim çilekli turta
 
salata
 
 
 
1 dilim kepek ekmeği
 
 
22:00
3 adet lokum (balkabağı ve ayvalı)
 
 
151.gün
152.gün
07:45
1 çay bardağı süt
07:45
1 paket altınbaşak bisküvi
 
4 çorba kaşığı nesfit (k.meyveli)
 
light labne
11:00
çikolata kaplı elma, çilek, ananas
12:45
tavuk döner
12:45
1 adet karnıyarık
 
1 kase yoğurt
 
1 dilim kepek ekmeği
 
2 dilim kepek ekmeği
 
1 kase yoğurt
 
marul + roka
 
3 kaşık kısır + marul
 
2 kaşık patlıcan kızartma
16:00
çikolata kaplı elma, çilek, ananas
19:30
1 lavaş
20:00
1/2 "diyet pizza"
 
2 şiş ciğer
 
1 top kirazlı dondurma
 
1 adet kaburga
 
 
 
1 tabak meze
 
 
 
2 duble rakı

Doğum günüm ve ertesi gün gördüğünüz o çikolata kaplı meyveler sevgili kardeşim C.'nın doğum günüm için ofise gönderdiği meyve sepetinden, kendisine buradan da ayrıca çok teşekkür ederim :) Tabii hepsini ben yemedim, çalışma arkadaşlarımla birlikte hepimize afiyet oldu C.'cığım sayesinde!



O "diyet pizza" dediğim de şudur: "Enginar kalbi, sotelenmiş istiridye mantarı, dereotlu Ricotta peyniri, marine olmuş domates ve Mozzarella peyniri" (dışarıda yememiz gereken bir akşamda yaptığım bir seçim. çooook ince bir kıtır hamur üzerindeydi ve peynir çok çok çok azdı, menünün diyet bölümünde olmayı çok hak eden ama pek de güzel bir pizzaydı)

Dün akşam da (152.gün) kardeşlerim ve arkadaşlarımızla birlikteydik mönümüzün de göstereceği gibi. Akıllar meşgulken ne yediğinin tadını alamıyorsun belki ama eş dost dediklerin iyi ki varlar yahu!! Gerçekten de...

Şimdilik tekrar gidiyorum arkadaşlar, ilk fırsatta gene burada olacağım. Sevgilerle.

4 yorum:

  1. Meyve sepetine bayildim :)
    Diyet pizza beni benden alidi,en iyisi ben "bizim diyet" postuna gideyim:) sule

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuleciiim teşekkür ederim :) keşke görebilseymişim geçen haftalarda bu mesajını vaktinde! öpüyorum.

      Sil
  2. Aslicim, gec kalmışım; doğumgünün kutlu olsun. Kocaman öpüyorum seni. Zamanı gelince normallesecegiz. Dun ben de en yakın arkadasimin dugunundeydim. Ne oynayabildik, ne eglenebildik. Tum masalar sus pus elinde telefonlarindan taksimi takip eden insanlarla doluydu. Gelin arabasina biber gazi da servis edildi donerken. Eee, hizmette sınır yok tabi :)
    Moralini bozma, umidini kaybetme.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bernacım, benim de yanıtım gecikmeli oldu valla, çok teşekkür ederim!
      normalleşeceğiz ve o zaman çok güzel olacak değil mi? öyle düşünüyorum artık ben!
      sevgilerle :)

      Sil