19 Mart 2013 Salı

Birlikten doğuyormuş kardeşim gerçekten kuvvet!

Dün yaşadığım ve blog üzerinden hepinizi şahit ettiğim panik halim malumunuz... :)

Neyse ki geçti, bugün gene "eski" ve "ölçülü" halime geri döndüm ve kendimi hem çok huzurlu hem de çok rahat hissediyorum. Öncelikle hem telefonla, hem e-mail'le hem de blogum üzerinden bana destek olan, fikir veren, yorum yapan ve beni yalnız bırakmayan herkese çok teşekkür ediyorum. İyi ki siz de varsınız da ben bu yolda yalnız yürümek zorunda kalmıyorum!

İzninizle, Oscar ödülü kazanan holivud çömezine bağlıyorum şimdi:

Mehtap Hn: dün öğle saatlerinde kendisine yazdığım e-mail'e hiç bekletmeden aynı gün içerisinde yanıt vererek ne kadar yoğun olduğunu bildiğim programı içerisinde beni yalnız bırakmadı. Aşağıya onun e-mail'inde bana yönlendirdiği soruları yönlendiriyorum, kendinizi buna göre değerlendirmek istersiniz belki:

"Eger kalp ritmi bozuklugu, kalp hastaligi, bobrek yetmezligi, diabet vs gibi ciddi metabolik hastaliklariniz yoksa haftada 1,5 -2 kilo kaybtmek beni korkutmaz.
Onemli olan siz;
Halsizlik hissediyor musunuz?
Aclik yasiyor musunuz?
Enerjiniz dusuk mu?
Uyukluyor musunuz?
Konsantrasyon bozuklugunuz var mi?
Regl duzeninizde ciddi bir degisiklik oldu mu?
Ellerinizde ayaklarinizda kramp, uyusma var mi?"

Benim bu soruların tamamına cevabım dürüstçe "hayır" oldu, sağlıklı hissediyorum ve evet son derece de sağlıklı görüyorum kendimi. Ama derim ki siz de kendinize bir dönüp bakın nasıl yanıtlıyorsunuz bunları.

Seçom: benim çok eski çok can arkadaşım, kolunu kanadını her daim üzerimde tutan "küçük anne"m :) Gurbet ellerden yetişti önce kafamı bulandırdı 2 ayda 15 kilo çok olabilir bak dikkat et durumuna bak az yiyor olabilirsin diye. Sonra bana kendi deneyimlerinden bir sürü güzel bilgiler aktardı, kendime dikkat etmemi, spordan uzak durmayarak yediğime de dikkat ettiğimde zaten kilo vereceğimi ama kendimi kötü hissettiğim anda doktoru ihmal etmememi ve belki de en önemlisi şu kas / yağ / su oranlarına bir baktırmamı hatırlattı. Biliyor musunuz, ben hala şu verdiğim kilonun ne kadar kastan ne kadarı yağdan ne kadarı da sudan gitti bilmiyorum (eveeet evet aferin bana!). Bunu demişken bir ayrıca teşekkürü de Banujuma etmek isterim çünkü sabahın köründe daha okur okumaz beni arayarak beni nerede ve kime ölçümü rahatlıkla yaptırabileceğim konusunda bilgilendirdi. Kendisini de öpücüklere boğuyorum!

Özom ve Deryajım da beni dün tüm gün yalnız bırakmayarak e-mail yoluyla desteklerini yanıma kattılar, hem güldürdüler hem de kendi deneyimlerinden kupleler paylaşarak beni kendime getirdiler. Suçluluk zaten hissetmemiştim açık söylemek gerekirse ama devamını getirmeyecek şekilde "justify" edebildim yaptığımı ve bunun aslında bir güçsüzlük olmadığını, başarısızlık yaşamadığımı, bundan sonrasında da aynı güçle devam edebileceğimi kafama bir güzel kaktılar.

Bir önceki post'un ve daha da önceki postların tamamının altında yorum yapan, beni gülümseten, güçlendiren herkese de ayrı ayrı ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Motivasyonum tavan yaptı bir kez daha sayenizde! :)

Yav, ne güzelmiş böyle bir ordu insanın desteğiyle durmak! Süper bir hismiş, ben şimdiye kadar kendimi boşuna mahrum etmişim insanlardan...

Özomun şahane benzetmesiyle, artık kurtuldum üzerimdeki yenilmeyen futbol takımı stresinden! Oh be vallahi yedim golü oturdum aşağıya mis gibi, bundan sonra maç eşit şartlarda oynanabilir, ben de insanım yahu!!! :)))

Muckssssss size!!

7 yorum:

  1. ASLICIM YOĞUN İŞİNİN ARASINDA HEMEN YAZIP PAYLAŞTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER.
    MEHTAP HANIMIN SORDUKLARINI BENDE KENDİME SORDUM VE BÜTÜN SORULARA YANITIM BENİMDE HAYIR OLDU. ŞU ANDA ÇOK MUTLUYUM İNANKİ.
    BEN DİYETE BAŞLADIĞIMDAN BERİ SANKİ DAHA ENERJİK VE DAHA MUTLUYUM. OYSAKİ KENDİME ÖĞLEN AKŞAM VE ARA ÖĞÜNLER OLMAK ÜZERE GECEDEN YEMEK HAZIRLIYORUM.ÇALIŞIYORUM.OKULA YENİ BAŞLAYAN OĞLUMDA VAR AMA AKŞAM YATANA KADAR PİLİM BİTMİYOR ÇOK ŞÜKÜR.DİYORUM YA SANKİ ENERJİ TAVAN YAPMIŞ.
    AMAN AMAN ASLICIM ALLAHIM HEPİMİZİ NAZARLARDAN KORUSUN BAZEN BEN KORKUYORUMDA NAZAR DEĞECEK DİYE. ÇÜNKÜ BİRDE SABAH 5.30 YÜRÜYÜŞ İÇİN ERKEN KALKIYORUM. NEYSE BENDE ÇOK UZATTIM AMA BİRİLERİ İLE PAYLAŞMAK ÇOK İYİ OLUYOR. BU YOLDA BİRBİRİMİZİ YALNIZ BIRAKMAYALIM VE DOĞRU YOLU MEHTAP HANIMIN SAYESİNDE BULDUĞUMAZA DUA EDELİM.
    DAHA FAZLA BUNALTMADAN BEN KAÇIYIM YİNE GÖRÜŞÜP PAYLAŞIMLAR YAPMAK ÜZERE HOŞCAKAL ASLICIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serapcım merhaba, ne demek bunaltmak? rica ederim asla böyle düşünme, ben burada kendim bolca vıdıvıdıvıdı yapıyorum ve yanıt / yorum aldığımda o kadar mutlu oluyorum ki anlatamam! :)
      sana maşallah diyorum, bunca çabanın karşılığını mutlaka alacağına da inanıyorum.
      birlikte devam ediyoruz işte böylece ;)
      sevgiler.

      Sil
    2. TEŞEKKÜRLER ASLICIM.

      Sil
  2. Dakika(Gün) 64 : Asli.: 0 - istah canavari :1

    Mac 90 dakika ve daha uzatmalarda var.hedefimiz sampiyonluk yenilmek yok,sayin seyirciler tezahurat Devam.hedefimiz sampiyonluk oley oleeeeyyyyy! :)))))
    Sule

    YanıtlaSil
  3. hahahahahahhaaaaa şule sen çok yaşa he mi!!! :))) güldürdün beni.

    tezahüratında ben de sana katılıyorum tabii ki: OOOOLEEEEEEEYOLEYOLEYOLEEEEYYYYYYYYYYYYYYY!! :))

    YanıtlaSil
  4. Ben kaçırmışım bu olayı, bak bende uyuklama, konsantrasyon bozukluğu, regl düzensizliği her bişi var, ölcek miyim ben doktor hanım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bir doktor olaydıııım sana söyleyeydim yanıtlarıııı :)

      eğer diyete başladıktan sonra olmaya başladıysa bunlar, direkt doktora görün derim zeynepcan :) eğer diyetten bağımsız olarak zaten vardıysa da direkt doktora görün derim zeynepcan! :)

      Sil