14 Mart 2013 Perşembe

Fast Week'te 4/7 (60.Gün)

Acelem var canlarım, devre arasında yazıyorum ve siz bu satırları okurken ben çoktaaan Fenerbahçe'min Evropa Kopası maçının ikinci yarısını izlemek üzere TV başına çöreklenmiş olacağım.

Pek şikayetim olmasa da çok da bayılmadığım Fast Week'imizi yarıladık geçtik ve şimdi gönlümüz rahat bir şekilde çoğu gitti azı kaldı diyebiliriz! :)

Bana parmağınızı kınayarak sallamayacaksanız bugün öğle yemeğinde çooook azıcık pirincin bünyeme girmesine müsaade ettiğimi söylemek zorundayım. Yemekhanede çıkan yemeğin kıymalı ıspanak olduğunu duyunca aldım valla içindeki pirincin çok olmayacağını kendimce hesaplayarak. Nitekim azdı zaten, ben de normal bir porsiyon yedim, hiç de abartmadım.

Akşam ise hem dünden kalan fasulyeden iki çorba kaşığı aldım tabağıma hem de sadece arpacık soğanla yaptığımız hindi etli yahniden (o da aynen, iki çorba kaşığı). Yanına bol salata. Ve... çatladım resmen tokluktan, omaygad diyorum!


60.gün
07:45
2 dilim tahıllı ekmek
 
bir dilim beyaz peynir
 
6 adet siyah zeytin
12:45
ıspanak yemeği
 
2 kaşık yoğurt
 
marul + kırmızı lahana + roka
16:00
sütlü kahve (şekersiz)
19:00
2 kaşık kıymalı yeşil fasulye
 
hindili soğan yahnisi
 
salata


Ya bana psikolojik olarak bir şeyler oldu ben yemek yiyemez oldum (nasıl yalan! koyun önüme biraz hamurlu bir şey, bakın nasıl yiyorum: resmen HAMUR istiyor canım ne zamandır, sabır sabır sabır).

Neyse, "seneye" ne kaldı! Değil mi? :)

Heeeeey gençler! Bu arada bugün 14 Mart'tı yahu! Yani, ofişılli diyetimize başlayalıberi geçen 2. ayımızı idrak ettik hep birlikte. Aferin bize, cidden! ;)


* Seneye : Şu anda yemediğim / yapmadığım HER ŞEY için koyduğum hedef :))

5 yorum:

  1. Aslıcığım, idolümsün resmen! Mehtap'ın sitesinde blog linkini gördüğümden beri sinsi sinsi takip ediyorum seni. İnsanların fast week'i sevmediklerini duyunca çok şaşırıyorum niyeyse, ben bayıldım!
    Jillian ne alemde? 30Day Shredi deneyip seven başkalarını bulunca pek bir mutlu oldum ben. 2011 sonundan beri haftada iki kez yapıyorum Jillian'ı, sadece spor salonuna yazıldığım 6 boyunca yapmadım ama o arada da zaten haftada 3 gün salona ağırlık çalışmaya gidiyordum, yine de Jillian'la yakaladığım performansı yakalayamıyordum. Jillian şahane!
    Bir de benim kollardaki yağlar gidince pazularım ortaya çıktı. Meğerse Jillian sayesinde bayaa güzel kas yapmışım ama yağdan gözükmüyormuş. Ama merak etme öyle kocaman pazular değil, kolları hamur gibi gözükmekten kurtaran cici cici çıkıntılar :P

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. ekim selam! :) şımardım, çok teşekkür ederim yav...
    benim fast week'le derdim çok yok gerçekten de ama bu kadar protein bana biraz fazla (ben proteini normalde hep minimumda tuttum yıllarca, etle o kadar aram yok ki!) ama alışıyor buna da bünye bir süre sonra. zaten, kafada bitiyor diyorlar ya, "bu senin için iyi bir şey, zorlansan da yap!" diye kendine telkin ettiğinde o şey zorluk olmaktan çıkıyor.
    jillian'a ise gerçekten tutkun oldum çıktım, shred programı bana çok iyi geldi, sadece toparlanma anlamında değil, aynı zamanda hep çektiğim boyun ve sırt ağrılarım hafifledi ve de kendime güvenim müthiş bir şekilde arttı o hareketleri zamanla duraklamaksız yapabilir hale gelince. ben tabii sana kıyasla çok çok yeniyim ekim, hepi topu 25.günde miyim neyim ama buna devam ederim. her gün belki yapmam bir süre sonra ama yine de senin yaptığın gibi hafta birkaç kere mutlaka yaparım diye düşünüyorum.
    şu kollar ve kalçalardaki yağlardan bir kurtulsam çok sevineceğim ama şimdilik o konuda çok fazla bir ilerleme kaydedemedim korkarım... sabredecek ve murada ereceğim elbet ;)

    sevgilerle!

    YanıtlaSil
  3. Ben fast week'i sevdim. Ara öğün derdi yok, sebzeli etli yemek yiyoruz, daha ne isteyelim. Yalnız ben bu hafta değil de Slow haftasında daha çok hafifledim gibi. Sen de durum nasıl, diğer arkadaşları da merak ediyorum tabii:))) Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  4. esracım valla durumum hiç fena değil. biliyorsundur bir süredir olduğum yerde saymaktan sıkılmıştım ve bu arada da pazar gününü bekleyemeyerek evvelsi gün tartıldım (ödem nedeniyle pazar olanın üzerinde bir kiloda görünüp de canımı sıkmak istemedim). slow week başlangıcından itibaren (fast week'in ortasına kadar) neredeyse 2,5-3 kg vermişim. daha ne olsun! :)

    sıkıntısız sorunsuz gidiyor çok mutluyum vallahi! sevgiyle! :))

    YanıtlaSil
  5. aslıcım jillianın vıdeolarını ındıremıyrumm.lütfen yardımcı ol...

    YanıtlaSil