13 Mart 2013 Çarşamba

Fast Week'te 2/7 (58.Gün)

Sakin, hatta süper geçti dünüm! :)

Kendimi bir küçücük milisaniye acıkır gibi hissettim akşamüstüne doğru, herkesin her zaman hissedebileceği türden mini bir mide kazınması, ve gittim kendime sütlü kahvemi yaptım onu içtim, eve vardığımda (3 saat sonrasında) hala pek de acıkmış sayılmazdım.

Sanırım biraz da psikolojik bir şey bu açlık hissi. Diyet yapıyorum ben ya of pof bakış açısının getirdiği bir şey. Eğer diyet yaptığımız fikrini biraz olsun kafamızdan silebilirsek o zaman çok daha kolay oluyor her şey.

Ahkam keser hale gelmişim de haberim yok hahahah bir canavar yarattınız korkarım benden :P

Dün akşam Galatasaray'ın Schalke ile oynadığı CL maçına daldığım için listemi koyamamıştım, buyrunuz dünüm aşağıda:

58.gün
07:45
2 dilim tahıllı ekmek
 
bir dilim beyaz peynir
 
4 adet yeşil zeytin
 
1 tatlı kaşığı bal
12:30
marul + kırmızı lahana
 
zeytingyağlı kereviz
 
patlıcan söğürme
 
tavuk göğsü (haşlanmış)
17:00
sütlü kahve (şekersiz)
19:00
tavuklu ıspanak yemeği
 
salata

Bugünün de dün kadar kolay geçebilmesi dileğiyle, herkese sevgiler!

Not1: Mehtap Hn bıraktığı yorumlardan birinde bu fast week'i bir nevi karbonhidrat detoksu diye tanımlamış, iyi bir tanım ve insana kendini iyi hissettiriyor.

Not2: Tebrikler Galatasaray! Tamamına kadar götürebilmen dileğiyle... :)

2 yorum:

  1. merhaba asli tebrikler tebrikler kilolar gidiyor.
    mevsimlerden romayi gördüm bir oley cektim bir rahatladim sütlü kahve varmis.
    dün bir kacamagim olmustu cappucino lüpletmistim (söylemesi ayiptir asli style)
    koromuz tsm keyifli oluyor.
    sevgiler
    öykü

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim öykü, hep birlikte sonunu da görelim şu programların, başka bir düşüncem yok şu anda :)

    ve ayrıca kapuçino da afiyet olsun canına değsin ooooh :)

    YanıtlaSil