22 Ocak 2013 Salı

9.Gündeyiz!

Diyetin kendisine dair bir şey yazasım kalmadı şimdi Galatasaray Üniversitesi'nin tarihi binasındaki yangın nedeniyle. Tadım kaçtı tamamen...

Yine de, günlük olarak buraya yazmaya niyetlenmişken daha ilk günlerde ipin ucunu kaçırırsam bunun sonunun nereye varacağını bildiğim için şuraya kopyalayıvereyim bugünün listesini:


9.gün
08:00
2 dilim bol tahıllı ekmek
10:45
2 mandalina
3 adet ceviz
13:00
sebze türlü
kırmızı lahana & marul
salatalık & yoğurt
16:30
4 adet altınbaşak bisküvi
19:00
haşlanmış brüksel lahanası (1 tabak)
2 kaşık yoğurt
1 köfte
21:30
1 kivi + 1 dilim yeşil elma


Gerek "mevsimlerden Roma"ya giden yorumlardan, gerekse de burada benimle yorumlarını paylaşan yeni diyet ortağım Dudu'dan anladığım kadarıyla tek ben değilim yemek yemekte zorlanan :)

Çok geliyor yediklerim (örneğin bugün kahvaltı yapmakta anlatamayacağım kadar zorlandım ve sadece yemiş olmak için o iki dilim ekmeği ağzıma tıkıştırdım resmen). Bu beni biraz endişelendiriyor aslında, kilo vermek biraz zorlaşacak ayrıca bu aşamadan da sonra, biliyorum.

Geçici bir dönem ama. Bunu da biliyorum.

Yani: diyete devam, henüz bir yaramazlık yok!

Not: yemek sonrası (az önce) yediğim meyveler tamamen cebren ve hileyle yedirilmiştir bana, saygılarımla arz ederim.

1 yorum:

  1. diette olup zorla yemek yiyen kadinlar!!!
    iyi manset olur bizden :) oglen menusu cok geliyor bana. corba ve sebze yemegiyle idare ediyorum bir de salata yiyemiyorum yaninda. sabah da zaten sevmeye sevmeye maydonoz yiyorum :))
    neyse... basaracagiz! :)

    YanıtlaSil