20 Ocak 2013 Pazar

Başlarken

Geçen hafta bugünlerde pek sevgili arkadaşım (ve sonrasında diyet ortağım) Ö. ile ünlü kafelerimizden birinde kurulmuş bir koca kahvaltı tabağının yanında bir güzel menemeni ve koca bir porsiyon pancake'i hüpletirken güzel gözlerini koca koca açarak bana 14 Ocak'ta başlayacak bir diyet programından bahsetti. Kahvaltı üzerine kahvelerimizi içerken beni baştan çıkardı ve gruba dahil etti. Ve ben, ne yaptığımın dahi farkında olamadan, bu deli kahvaltının ertesi gününde diyete girmiş bulundum.

Diyetin detaylarını burada hiç yazasım yok, ziyadesiyle tembelim bunun için. Ama siz tam da şuraya tıktıktık tıklayarak her detayını okuyabilirsiniz. Program(lar)ı da ayrıca üst tab'daki sayfalarda bulabilirsiniz.

1 hafta olacak yarın sabah diyete gireli. Hiç de fena gitmiyor, pek sağlıklı ve pek neşeliyim. Excel'de yediklerimin listesini tutmakla ve kendimden hiç beklemediğim bir disiplinle yediklerimi takip etmekle meşgulüm.

Vakit buldukça da burada deneyimlerimi yazmaya karar verdim. Maksat vatandaşa yardım, bana da gevezelik ve zaman zaman zevzeklik etme alanı yaratmak.

Şafak karanlık, hedef uzakta. Belirli bir süre de koymuş değilim. Minimumda verilecek kilo 25 olunca ve henüz sadece "ödem ve askı kilolar"dan kurtulmaya başlayıp 3 kilocuk atabilince kendimi henüz yola çıkmamış bir Bilbo Baggins olarak hissetmem de oldukça normal olsa gerek. Halbuki Gandalf olmam ve kendimden son derece emin bir şekilde kalorilere çemkirmem gerekiyordu:
 
THOU SHALL NOT PASS!!!
 
 Maceramız başlasın.

2 yorum:

  1. Klonuum ben de az önce ekmek arası köfteyle önerdiğin blogu ve burayı okudum:)
    iki hafta sonra filan başlayacağız beyle zira oğlan tatildeyken biz de içki filan içeriz dedik:)

    sana başarılar diliyor ve bize de vesile olacağın için şükranlarımı sunuyorum

    öptüm sardım

    YanıtlaSil
  2. ahahaha afiyetler olsun klonjan, 15 tatili sonrasında hep birlikte FİT olmaya bekliyorum bak allaasen! :D

    öpücükler bizden efem!

    YanıtlaSil