31 Ocak 2013 Perşembe

Sakin ve kararlı: 16 ve 17 de geçti!

Tanrım bu nasıl bir hafta! Nasıl yoğun, nasıl sıkıntılı, nasıl koşturmacalı ve nasıl uykusuz!

Yürüyüşler tamamen aksadı hafta sonundan sonra. Zaten "içeride, ev içinde" yürüyüş planlıyordum ama eve geç gelmeler, evdeyken de çalışmalar ve ayrıca da "kitap kulübü ödevi" okuma yetiştirmesi gibi sebeplerden çakıldım kaldım koltuklara, yataklara. Bir de hafif çaplı nezle olup kol kanat kırılınca iyice huysuz oldum.

Sonuç: diyet tabii ki devam. Blog belki biraz aksadı ama niyet yine de sağlam. :)


16.gün
17.gün
08:00
1 domates
08:00
1 kupa süt
 
1 dilim çavdar ekmeği
 
3 kaşık musli
 
beyaz peynir
10:30
2 adet peynirli poğaça
10:30
2 adet altınbaşak bisküvi
12:45
domates + salatalık
14:00
1 porsiyon et döner
 
marul + kırmızı lahana
 
Kırmızı lahana
 
1/2 porsiyon z.yağlı pırasa
 
Coca Cola Zero
 
1 dilim kepek ekmeği
 
1 adet küçük lavaş
16:00
1 elma
17:00
1 elma
 
12 adet badem
20:00
salata
19:00
3 adet dolma (biber, kabak)
 
1 sarıkanat
 
1 kase yoğurt
 
meze (kavrulmuş ot, börülce)
 
salata + keten tohumu


Evet, dikkatinizi dönerli mönerli 16.gün çekmiş olabilir. Onda çok yapabileceğim şey yoktu maalesef, yurtdışından gelen misafirlerle toplantı arası ancak o olabildi. Lavaş zaten incecik ve küçücüktü, bir dilim kepek ekmeği olur bundan diye düşünebildim ama düşünmeseydim de yerdim çünkü o döner uzun zaman yemedikten sonra nasıl yağlı geldi anlatamam (lavaş gerçekten normal kebapçılarda alışmış olabileceklerimizden daha ince ve küçüktü valla inanın bana)! Zaten yağlı yemek sevmediğim (hatta ben aslında döner de pek sevmem iskender olmadıkça) için iyice zor bir gün oldu o, akşama kadar döndüm durdum ortalıkta midemde bir ağırlıkla.

Ama geçti, ev yemeklerime kavuştum, mutluyum.

Bir de... 17.gün yediğim iki poğaçaya laf etmeyin hemen: hem ev yapımı hem de küçüktü onlar. Ancak bir tane eder, güvenin sözüme ;)

Şimdi suda eriyen c vitaminli aspirinimi kafaya dikip çalışmaya devam ediyorum. Akşam sanırım tavuk var yemekte, bunu akşama konuşuruz artık!

Mucks.

3 yorum:

  1. Ben bir blog buldum sevgili yoldas. Sadece okumasi bile motivasyon verip, metabolizmayi hizlandirir bence. Lutfen bir bak. Fazla kilo vermek isteyenler icin buyuk moral kaynagi;

    http://hergundiyetteolankadinlar.blogspot.nl/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa süpermiş dudu, çok teşekkürler bana da bildirdiğin için! akşam hemen bakacağım :)

      nasıl gidiyor bu arada? ;)

      Sil
  2. guzel gidiyor gibi. ickisizlik sosyal hayatima darbe oldu. bi de makarna hayal ediyorum ama sonra yazin giyebilecegim incecik elbiseleri da hayal edip toparlaniyorum. :)

    YanıtlaSil