4 Şubat 2013 Pazartesi

22.gün nezlesi

Sabah berbat bir halde uyandım. Akşam yatmadan ufak tefek aksırıyordum zaten ve geçen hafta sonu boyunca uykusuz kalmıştım öksürük nedeniyle ama bugünü böyle kanadım kolum kırık karşılamayı da beklememiştim açıkçası. Sanırım akşam stadda yediğimiz rüzgar bunu etti bana.

Zar zor yedim aralarda ilaçlar nedeniyle. Elma yerine mandalina portakal yemeye çalıştım ama pek de içim almadı açıkçası. Liste kalabalık görünüyor ama miktarları az olabildi ancak çünkü yemek yemek tıkalı bir burun ve kalkmayan el kolla birlikte eziyete dönüşüyor. Yine de, sorumluluk bilinci keskin kişi olarak aşağıya aynen yapıştırıyorum:


22.gün
07:00
1 poğaça
09:30
2 mandalina
12:30
brokoli ve kırmızı biberli omlet
 
 
1 haşlanmış patates
16:00
1/2 dilim kek
19:00
haşlanmış brokoli
 
salata
 
1/4 tavuk göğsü
20:30
1 portakal
 
kuruyemiş


Şimdi yatacağım erkenden, sabahı daha sağlıklı karşılamayı umuyorum.

Dikkat etsin herkes, sağlam bir salgın dolanıyor ortalıklarda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder