10 Şubat 2013 Pazar

28.Gün: Yeşil Çorba has left the building!

Evet, tadı fena değil falan dedim ama, 3 gün üst üste bir öğünde sadece bu yeşillerle mideyi doldurmak o kadar da eğlenceli ve neşeli bir şey değil, itiraf ediyorum. Yani, bu maceranın sonuna şimdilik gelmiş olmamızdan ötürü son derece memnunum. Bundan sonrasında akşam yemeklerinde ara sıra yapacağım ama galiba yeşilleri konusunda daha seçici olabileceğim ve bu da yeter (yeşil olsun da ne olursa olsun bari dediğim için bildiğiniz gibi enteresan bir şeyler yedim ben 3 öğün).


28.gün
09:00
2 etimek
 
1 tatlı kaşığı bal
11:30
2 mandalina
 
2 ceviz
13:00
sütlü kahve (şekersiz)
14:00
"yeşil çorba"
16:30
1/2 simit
 
1 domates
18:00
sütlü kahve (şekersiz)
19:00
fırında tavuk göğsü
 
brüksel lahanası (haşlama)
 
salata


Bugün için çok önemli 3 nokta şunlar:

1 - Kendime yeni bir yürüyüş yolu belirledim. Bugün denedim, 45 dk tempolu bir yürüyüşle 4 km kadar yürümüş oldum. Evden çıkıyorum, yaklaşık bir 15 dk yürüyerek Kriton Curi parkına ulaşıyorum (eeeeeeevvet ben İstanbul'un güzide Kozyatağı'nda oturuyorum). Orada her bir turu 4 dk süren 400 m'lik parkuru 5 kere dönüyorum (tempomu aynı tutarak yürüdüğüme ve 400 m'yi 4 dk'da yürüdüğüme göre 15 dk'da ışıklarda vs de durduğum için 1 km kadar yürümüş olduğumu varsayıyorum evden parka. Aynı şekilde 1 km de geri yürüdüğüme göre 4 ile 4,5 km arasında bir yol yürümüş olacağımı hesaplıyorum. Düz matematik işte... Caddede korna sesleri arasında yürümekten iyidir diye düşünüyorum, geniş vaktimde bundan sonra böyle yapacağım. Akşamları ise iş çıkışında olağan yarım saatlik parkurumu yürürsem demek ki 2 km civarı yol yapmış olabilirim. Egzersiz egzersiz egzersiz!

2 - Öğle saatlerinin ara öğününde simit yedim ve mutluyum! 1/2 simit ne kadar doyurucu olabiliyormuş yahu!

3 - Akşam yemeğinde tavuk göğsü + 5-6 brüksel lahanası + 1 tabak yeşil salata yedikten sonra çatlayacağımı söyleselerdi inanmazdım. Ama doğruymuş, olmuş, oldu yani. Kahvemi de içtim ama hazım mazım hak getire, bu nedir kardeşim?

Yeni hafta... Şimdi gidip hafta içinde yapacağım rejime uygun olarak şirkete götüreceklerimi seçmem lazım.

Öpücükler herkese!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder