17 Şubat 2013 Pazar

Detoksta 2.gün geride kaldı, toplamda 35'i devirdik!

"Detoks" günlerinden azı gitti çoğu kaldı. 2/5'i geride bıraktık ve kahvesizlik kafama vurdu, başağrısı yaptığını saklamayacağım ama inatta sabitim, tamamlayacağım bu 5 günü fire vermeden.

Ne yediğimden ya da ne içtiğimden daha önemlisi benim bugün yaptığım hareketlerin toplamının uzun zaman boyunca yaptığım neredeyse tüm hareketlerden fazla olması.

Sabah 08:15'te evden çıktım, tempolu bir şekilde o sevdiğim yürüyüş parkuruma doğru yola çıktım. 12 dakikada yürüdüm o mesafeyi, daha önceki seferlerde 15 dakikaydı sürem en tempolu olduğum zamanda dahi. Sanırım bir ilerleme var! :) 08:27'de kapıda Derya'cımla buluşarak kendimizi parkımızın 400m'lik parkuruna vurduk ve tempoyu düşürmeden 5 turu tamamladık. 10 dk su içip ayrılırız diyorduk ama baktık iyiyiz, ayrılmadan önce bir turcuk daha atıverdik ve sonrasında aynı yolu takip ederek evime döndüm. Toplamda 54 dk yürümüş oldum, fena değil sanki?

Geldim  ara öğünümü yedim, soluklandım kendime geldim ve hemen Jillian'cığımın level 1 egzersizine daldım. Her gün kolaylaşıyor gerçekten, bu sevindirici. 5.günde daha kolay olacağını söylemişlerdi de inanmakta zorlanmıştım. Önümüzdeki 5 gün de bu level'ı yaptıktan sonra Cumartesi günü kendimi 2.level'a terfi ettirmeyi planlıyorum.

Sabah yola erken düşünce, yürüyüşler - egzersizler - duş & cilt bakımı derken saat 12:00'de günün tamamı bana kalmıştı, niyetim kitap okumaktı ama olmadı, kahvesizlik cidden konsantrasyonuma engel olabiliyormuş. İtiraf ediyorum, saat 15:00 gibi yattım ve 2 saat boyunca uyudum. İlaç niyetine, başağrısı gitsin diye.

Şimdi daha iyiyim, artık kitap okuyabilirim sanırım, sonra da erkenden uyurum artık.

Bugünün listesi şu oldu:

35.gün
07:30
1 dilim tahıllı ekmek
 
5 yeşil zeytin
 
1 tatlı kaşığı karadut reçeli
10:15
1 elma
 
3 ceviz
14:00
6 kaşık kuru fasulye (etsiz)
 
Roka + 1 havuç
 
3 kaşık kırmızı pancar turşusu
 
1 dilim çavdar ekmeği
17:00
6 badem
18:30
2 kepçe tarhana çorbası
 
yeşil salata
 
haşlanmış brüksel lahanası
 
1,5 dilim çavdar ekmeği

Yarın işe kuru fasulyeden götüreceğim, bir de farklı meyvelerden. Stresi şimdiden sardı beni, zaten sevmem Pazartesileri, bir de bu olunca iyice gerginim. Haydi hayırlısı!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder