19 Şubat 2013 Salı

Bitki Çaylarının Faydaları (weblink)

Yemeden durabilen ama içmeden asla duramayan bir insan olduğum için masamın üzerinde her zaman mutlaka dolu bir fincan / kupa / bardak bulunur.

Fincan ya da kupa genellikle kahve / yaseminli yeşil çay (sadesini sevmiyorum, sevemedim gitti ama bu yaseminlisi hiç fena değil) / papatya çayı olur (çaylar tabii ki poşet valla yalan söyleyemeyeceğim size). Bu hafta özellikle yeşil çay ve papatyaya iyice daldım tahmin edebileceğiniz üzere ve sıkılmama ramak kaldı bunların ikisinden! Hal böyle olunca, başka neler içebilirim diye merak ettim ve sevgilim google'a sordum.

Bana şöyle bir site gösterdi, benim hoşuma gitti, bakın derim:
 

Bitki çayları ile ilgili de çeşitli sıkıntılar var tabii, bir şeye iyi gelen bir başka şeye kötü gelebilir, hastalıklarımız varsa ne içtiğimizi ve bu içtiğimizin hastalığımıza etkilerini bilmekte büyük fayda var. Bu nedenle asla hiçbir öneride bulunmuyorum, sadece bilgi için verdim linki, ona göre. :)

Her şeyin azı karar, çoğu zarar. Bitki çaylarının da elbette! Abartmamakta fayda var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder