18 Şubat 2013 Pazartesi

Gitti 3, Kaldı 2. Gün: 36

Kahve konusunda daha az vırvır zırzır ediyorum artık. Ama kolaylaştığını söyleyemeyeceğim, tüm alışkanlıklar gibi bu da vazgeçmesi zor. Hele ki benim gibi gün boyunca ofiste kahveyle yaşayan bir insansanız.

3 gün geçti "detoks" küründe. Kaldı 2 gün.

Bugün şöyleydi efem:


36.gün
06:15
1,5 dilim tahıllı ekmek
 
6 yeşil zeytin
 
1 tatlı kaşığı karadut reçeli
09:00
1 armut
 
3 ceviz
12:30
6 kaşık kuru fasulye (etsiz)
 
1 dilim kepek ekmeği
 
yeşil salata
 
2 parça brokoli
15:30
2 mandalina
 
3 ceviz
19:30
1,5 kepçe tarhana çorbası
 
ekşili pırasa yemeği
 
1 dilim çavdar ekmeği

Farklı bir meyve olsun diye armut aldım götürdüm işe. Yedim yemesine ya, neden armut sevmediğimi de hatırlamış oldum. :)

Yarın ne götürsem diye kara kara düşünüyorum şimdi, sanırım dün akşam haşladığım brüksel lahanalarından kalan 5-6 tanecik yarın öğle yemeğinde salatanın yanına katılmak üzere ofise gelecek benimle.

Son olarak: sabahın 6:15'inde kahvaltı hiç akıllıca değilmiş, müthiş acıktım sonrasında! Gene ofiste kahvaltı etmeye dönmek gerekecek.

Yürüyüşümü yaptım, Jillian egzersizini yaptım ve hatta level 2'yi o kadar merak ettim ki ondan da bir 10 dakika yaptım sonra baktım bu kadarı çok, esnemeleri yaparak bıraktım. Her şeyin bir zamanı var :)

2 yorum:

  1. uzaktan uzaktan takip ediyorum detoksu, istanbul'da mamaları yuvarlarken :) kahveye alternatif yesil çay denesen? ben bu diyetle kahveyi bıraktım. yeşil çaya geçtim. karanfil, tarçın çubuğu katıp kendim yapıyorum tohumundan. belki seversin.

    YanıtlaSil
  2. yeşil çay ağacı çıkacak içimde zaten çok yakında :)) bolca yeşil çay & papatya çayı & su içiyorum. neyse ki başağrısı krizlerim geçti, bugün ve yarını atlattık mı daha makul seviyelerde kahve içebilirim diye düşünüyorum. :)

    nasıl geçiyor istanbul tatili? :)

    YanıtlaSil